Přeskočit na obsah

JANSI fotografoval „modely“ (to už je déle), já obrázky tak různě poházela po papíře (teď nedávno)…

vlastně po hromadě papírů. 172 stran, skoročtvercový 2DL formát, 154 černobílých fotografií.

Obálka plně vystihuje, co je uvnitř, Úvod napsal Ad Meer

a pro knihu musíte k autorovi.

 

Jansiho ke mně poslal František Baďura (odnaproti.cz), děkuji. Fakt děkuji, moc holek v té fotopublikaci není. 🙂 Také se mohlo lehce stát, že nic neposkládám, naopak skener, fotografie a počítač vyhodím z okna.

Takže.

Děkuji za důvěru, i autorovi.

 

Autor textu na obálce a všech fotografií je JANSI,  obálka
a provedení vnitřku je dílo moje. Dobrý, ne?

foto lgbt kniha

 

Něco o autorovi, co je i na zadní straně obálky, ale stroj to nepřečte, tak abychom viděli všichni všechno:

JANSI se věnuje fotografování mužských portrétů a aktů již od 80. let. Poprvé zveřejnil
své práce v roce 1989 na velké výstavě amatérských fotografů ke 150. výročí vzniku
fotografie v Bruselském pavilonu PKOJF v Praze. V 90. letech přispíval do prvníholgbt knihy foto jansi
gay magazínu u nás (Soho Revue) a uspořádal i několik samostatných výstav (např.
v Olomouci, Brně, Českých Budějovicích, Mostu a v Praze). Ve stejné době se podílel
na organizování Duhového festivalu v Karlových Varech (1997 – 1999). V roce 2016
vydal svou první monografii pod názvem „foto: JANSI“ (ve spolupráci s Českým
centrem fotografie). Snímky do tohoto souboru „Konkurz“ vznikaly v rozmezí 12 let
(1997-2008) a jsou jakýmsi ohlédnutím za dnes už zapomenutým obdobím velkých
nadějí a očekávání…

 

ISBN: 978-80-909044-9-1

 

Větší obrázky:

 

 

 

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

JANSI a kdo by to byl řek…

LGBTQ+ knihy
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.